פרספקסטיב – ייצור מוצרי פלסטיק ופרספקס

צריבה וחריטה על פרספקס באמצעות לייזר

אחת הדרכים הכי מיוחדות להעניק מתנה לאדם אחר היא על ידי יצירת מוצרי אומנות בחיתוך אישי, ועליהם תוכלו לחרוט ברכה, אמרה מפורסמת או מילות תודה והוקרה לאדם חשוב. זהו נוהג מקובל מאוד בעיקר בעולם העסקים ובעולם הצבאי, אבל היום יש כל כך הרבה דרכים וסיבות להוקיר תודה, עד שהשוק הזה רק הולך ומתרחב. ועל כן, ישנן יותר ויותר טכניקות מקצועיות אשר מאפשרות תהליכי צריבה וחריטה, על בסיס שירותים מהירים ומקצועיים עם תוצרים ברמה הכי גבוהה שיש. צריבה וחריטה על פרספקס באמצעות לייזר היא טכניקה שהפכה למאוד מקובלת בשנים האחרונות, והיא מאפשרת את היצירה של מתנות ברמת גימור גבוהה, על בסיס חומר דומה מאוד לזכוכית בהרכבו. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם פרספקסטיב.

 

תהליך החריטה על פרספקס – יעילות שיא והתאמה לדרישות

על מנת להצליח להביא לידי ביטוי את התחושות והרגשות שאתם רוצים להעביר במתנה המיוחדת שלכם, חשוב לבצע עבודות הכנה לפני תהליך חריטה. על פי רוב מדובר על עבודות עיצוב ממוחשבות של המתנה, בעזרת תוכנות מחשב מיוחדות אשר יכולות להתאים את סגנון הכתב ואפילו את הצבעים בהם נעשה שימוש במהלך החריטה. כאשר יש לכם סקיצה מוכנה ואתם מעוניינים לבצע הדפסה יעילה על פרספקס, ניתן לשלוח את הקובץ אוטומטית אל מכונת חריטה. מכאן ואילך, הלייזר לבצע את עבודתה חיתוך ללא התערבות אנשי הצוות, ואתם תקבלו את התוצר המושלם במהירות וביעילות.

 

אז למה פרספקס?

הבחירה לבצע חיתוך וחריטה על לוחות פרספקס היא במידה מסוימת החלטה שקל מאוד לקחת. פרספקס הוא חומר שדומה מאוד בהרכב שלו לזכוכית, אבל הוא מצליח ליצור עמידות הרבה יותר גבוהה לאורך זמן, רמת שקיפות שאין שני לה ואיכות מוצר שמתאימה למתנות הכי מרשימות שאפשר לחשוב עליהן. במקביל, ייצור פרספקס הוא תהליך זול באופן יחסי, מה שהופך את עלויות המוצרים לנוחות ואת האפשרות שיהיה לכם קל למצוא את המוצר האידיאלי למתנה אותה אתם רוצים להעניק, ראלית במיוחד. ולכן, שווה לכם לחשוב על חיתוך וחריטה על פרספקס, לטובת יצירת מתנות מדהימות. לצורך ביצוע פנו אלינו, פרספקסטיב – שילחו את הרעיון או התמונה וננחה אתכם כיצד יש להכין את הקובץ לעבודה.

 

רוצה מוצר איכותי? מקצועי? ובמחיר אטרקטיבי?

השאר פרטים ונחזור בהקדם

תהליך העבודה שלנו

1

שיחה ראשונית עם הלקוח

היכרות עם הלקוח. הבנת דרישות העבודה והתאמתם לצרכיו של הלקוח המבוססות על ניסיון רב בתחום, של מעל 30 שנה.
2

שרטוט של המוצר

במידת הצורך עזרה בשרטוט המוצר.
3

שליחת המוצר לעבודה

לאחר הסבר והבנה של העבודה המתבקשת, המוצר נשלח לביצוע. לחיתוך במסור או בלייזר, לכיפוף והדבקה.
4

קבלת המוצר המוגמר

בסוף תהליך העבודה, המוצר נארז ונמסר ללקוח לשביעות רצונו.

מאמרים נוספים

שימוש בפרספקס

ככל שתהליכי העבודה עם מוצרים תעשייתיים הולכים ומתבררים בתור תהליכי עבודה יעילים הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים, כך הדרישה של לקוחות מתחומי עיסוק שונים בעולם התעשייה, המסחר והשירותים לעבודה עם חומרים כמו פרספקס, רק הולכת וגדלה. עלויות היצור הנוחות, כמו גם היכולת ל...

פרספקס ותכונותיו

החיים בעולם מודרני מאפשרים לכולנו לעשות שימוש בחומרים מתקדמים יחסית, אשר מקלים עד מאוד את תהליכי ייצור של כל מוצר ולטובת כל מטרה. אחד מהחומרים הכי שימושיים בעולם המודרני, בו משתמשים למגוון רחב מאוד של מוצרי ייצור וצריכה הוא פרספקס. מדובר על השם המסחרי של זכוכי...
חברת קידום בגוגל חברת קידום בגוגל